بازگشت شاهدخت بیمار موناکو به کاخ سلطنتی

شارلین «در هفته‌های آینده کاملا بهبود خواهد یافت و می‌تواند به‌ تدریج وظایف رسمی خود را از سر گیرد.»

شارلین، شناگر اهل آفریقای جنوبی که در سال ۲۰۱۱ به عقد شاهزاده آلبرت موناکو درآمد- ERIC GAILLARD / POOL / AFP

روز شنبه، ۱۲ مارس، کاخ موناکو اعلام کرد که قرار است شاهدخت شارلین پس از ماه‌ها درمان پزشکی در خارج از آن دوک‌نشین، دوره نقاهتش را در کنار همسر و فرزندانش سپری کند.

در بیانیه‌ای که کاخ موناکو در آن زمینه صادر کرد، آمده است: «طبق نظر پزشکان [معالج شارلین]، روند بهبود او به‌خوبی پیش می‌رود و والاگهر‌ها بین خود توافق کرده‌اند که شاهدخت شارلین اکنون دوره نقاهت خود را در دوک‌نشین [موناکو] در کنار همسر و فرزندانش بگذراند.»

در این بیانیه همچنین آمده است که شارلین «در هفته‌های آینده کاملا بهبود خواهد یافت و می‌تواند به‌تدریج وظایف رسمی خود را از سر گیرد.»

شارلین، شناگر اهل آفریقای جنوبی که در سال ۲۰۱۱ به عقد شاهزاده آلبرت موناکو درآمد، در ماه نوامبر برای درمان عارضه «خستگی شدید»  در درمانگاهی در سوئیس بستری شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهزاده آلبرت به نشریه «پیپل» گفت: «او به‌وضوح از نظر جسمی و روحی سخت خسته بود و نمی‌توانست به وظایف رسمی، عمومی، و حتی خانوادگی‌اش برسد.»

شاهدخت شارلین که اهل زیمبابوه است، در ماه سپتامبر و در پی چند ماه اقامت در آن کشور، بیهوش شد و به بیمارستان انتقال یافت.

در بیانیه کاخ موناکو آمده است که او به «آرامش و سکون» نیاز دارد.

این زوج تقریبا از آغاز پیوند زناشویی‌شان هدف شایعات مربوط به مشکل در آن زمینه بوده‌اند. ازدواج آن دو زمانی پیوندی افسانه‌ای برای شاهزاده آلبرت توصیف می‌شد که سال‌ها در فهرست مجردهای معروف جهان بود.

اقامت طولانی شاهدخت شارلین در آفریقای جنوبی به این شایعه در مجلات اروپایی دامن زد که آن دو در راه جدایی و طلاق هستند. کاهش وزن شدید شارلین نیز حاکی از احوال ناخوش او بود.

او در ماه اکتبر پس ازدچار شدن به یک عفونت داخلی، با هویت جعلی در بیمارستانی در دوربان تحت عمل جراحی گوش و حلق و بینی قرار گرفت.

آلبرت فرزند شاهزاده رینر و گریس کلی، هنرپیشه آمریکایی، است که در سال ۱۹۸۲ در یک سانحه اتوموبیل کشته شد.

بیشتر از جهان